-
Mennyi idő alatt készül el a javítás?A legtöbb esetben a javítás azonnal, 20–60 percen belül elkészül. Ez függ a javítás típusától és az adott modell alkatrészétől.
-
Milyen alkatrészekkel dolgoztok?Prémium minőségű, gyári specifikációknak megfelelő alkatrészeket használunk. Kijelzőink és akkumulátoraink megbízható, tartós és biztonságos működést biztosítanak.
-
Van garancia a javításokra?Igen, minden szervizszolgáltatásunkra 1 év garanciát vállalunk, legyen szó kijelzőcseréről, akkumulátor- vagy hátlapcseréről.
-
Kell előre időpontot foglalni?Nem szükséges, bátran bejöhetsz időpont nélkül is! Ha biztosra akarsz menni, írhatsz nekünk előre, de szívesen fogadunk bármikor.
-
Mi történik az adataimmal a javítás során?A készüléken található adataidhoz nem nyúlunk hozzá, és maximálisan tiszteletben tartjuk a személyes adataid biztonságát.
-
Mi van, ha nem tudjátok azonnal megjavítani a készülékemet?Ha valamilyen ritkább alkatrészre van szükség, azt rendelésre beszerezzük, és előre egyeztetünk az elkészülés idejéről. Igyekszünk minden esetben gyors megoldást találni.
-
Fogtok szólni, ha a javítás többbe kerül, mint előzetesen gondoltam?Természetesen! Minden javítást csak a jóváhagyásod után végzünk el. Nincsenek rejtett költségek vagy meglepetések.
-
Beázott az iPhone-om. Tudtok segíteni?Igen, vízkáros iPhone-ok javítását is vállaljuk. Fontos, hogy minél hamarabb hozd be a készüléket, hogy esély legyen a mentésre. Ingyenes bevizsgálással indulunk, és utána egyeztetünk a lehetőségekről.
-
Nem működik a Face ID. Meg lehet javítani?A Face ID egy érzékeny rendszer, és sajnos csak bizonyos esetekben javítható. Először bevizsgáljuk a hibát, és ha lehetséges, értesítünk a velejáró költségekről. Amennyiben megfelel a javítás ára, megjavítjuk!
-
Az akkumulátor 80% alatt van, de még működik. Érdemes kicserélni?Igen, 80% alatt az Apple is javasolja a cserét. Ilyenkor az üzemidő lerövidülhet, a telefon akár be is lassulhat. Egy új akkumulátor visszaadja a megbízhatóságot és a teljesítményt.
-
Felugrik az “Ismeretlen alkatrész” üzenet. Ez normális?Igen, az újabb iPhone modelleknél (pl. iPhone 11-től felfelé) az Apple figyelmeztető üzenetet jeleníthet meg nem eredeti vagy nem kalibrált alkatrész esetén. Ez nem befolyásolja a készülék működését vagy a garanciánkat.
Fizetés és garancia
Minőségi szolgáltatás, hosszútávú elégedettség!
Fizetési lehetőségek
Kizárólag helybéli fizetésre van lehetőség. Elfogadunk kártyás fizetést, Apple pay, Google pay. Banki átutalást, valamint készpénzes fizetést.
Pénzvisszafizetés
Elvégzett szerelést követően nincs lehetőség a teljes vételár visszafizetésére. Mivel a szervizelés alkalmával nem csak az adott alkatrész kerül értékesítésre, hanem maga a szerelés is szerves részét képezi az árnak, ezért részleges pénzvisszafizetésre van kizárólag lehetőség, közös megegyezés alapján.
Elégedettségi garancia
Elégedettségi garanciát vállalunk minden egyes alkatrészre! Amennyiben nem vagy megelégedve a beszerelt alkatrésszel (pl. utángyártott kijelző) lehetőséged van 3 napon belül értékegyeztetést követően magasabb minőségre váltani!